Kontaktinfo

 

Vi kan kontaktes under skimarked på facebook sidene våre.

Spørsmål rundt salg

Oppgi strekkodenummer på varen. Gi en kort beskrivelse av saken. Legg gjerne ved bilde for at vi raskt kan gi deg tilbakemelding.

Spørsmål rundt innlevering eller oppgjør

Oppgi det mobilnummeret du oppga ved innlevering.

 

Ønsker du å levere inn et større parti varer, oppgi antall stk., kort beskrivelse av varene og tilstand.

For store leverandører (f.eks. butikk, importør osv.) ta kontakt på swetrade@online.no

Sted: Mjøndalshallen - Hagatjernveien 19, 3050 Mjøndalen.

Arrangør: Aron Sportsklubb, org nr.: 982570352

FAQ:

 

Jeg har fått med feil størrelse på varen og ønsker å bytte til en annen størrelse, kan jeg bytte?

JA, kanskje. Det kommer an på om vi har. Jo tidligere du kommer tilbake jo større sannsynlighet er det for at vi finner en annen størrelse til deg. Henvend deg i innlevering hvis du trenger å bytte.

Jeg ønsker å angre kjøpet, kan jeg få penger igjen?

NEI, alle salg er i utgangspunktet endelige men vi tar vurderinger i hvert enkelt tilfelle. Nye varer fra butikk er det større sannsynlighet for at vi tar i retur fremfor brukt. Grunnen til at vi i utgangspunktet ikke tar retur er fordi varene som selges på markedet selges på vegne av private. Sjekk alltid at varene er i orden før du handler de.

Hvor kan jeg se om varene er solgt?

Du kan sjekke her: http://www.lonv21.no/aron/ eller ved innlevering stasjonen (ved inngangen)

Jeg har levert varer og ser at varen ikke er solgt ennå, kan jeg justere ned prisen?

JA, finn varen i hallen, ta denne med og innleveringskvitteringen til innlevering stasjonen og vi vil justere prisen for deg.

Jeg ønsker å levere inn mer utstyr, kan jeg det?

JA, bare ta med det ekstra du ønsker å selge og henvend deg i innlevering stasjonen og vi legger utstyret ut for salg.

Alle varene er i henhold til nettsiden solgt, trenger jeg å foreta noe?

NEI, vi overfører beløpet på konto så fort vi er ferdige med markedet. Sjekk derimot at kontonummer er riktig.

Hvor lang tid tar det før jeg får pengene på konto?

Cirka 7 dager. Det er mange som skal ha oppgjør så ha litt tålmodighet :) 

Kan jeg få utbetalt kontant?

JA. Møt opp i kassen med kvitteringen du fikk ved innlevering. Husk å sjekke om alt er solgt eller om du må ta med deg utstyr. Har du usolgte varer må disse finnes frem. Du kan få en oversikt over usolgte varer i innleveringen (ved inngangen)..

Er det mulig å prute på varene som er på markedet?

NEI, prisene som står på etikettene er faste og vi kan ikke endre disse for selger.

Hva skjer med utstyret om jeg ikke henter det?

Varer som ikke blir hentet innen tidsfristen (søndag kl 18:00 blir enten donert til Kirkens bymisjon, gitt til barnehager, skoler eller solgt på neste års marked. Vi gjør også noen forsøk på å nå selger hvis det er veldig dyre varer (som åpenbart vi antar selger vil ha) - bemerk likevel at vi vil lagre dette til neste års marked og at det kan være vi ikke får tak i akkurat din vare rett etter at markedet er ferdig.